Robijn staat bekend om de lekker geurende wasmiddelen en wasverzachters. Om die unieke geurbeleving langer vast te houden voegde Robijn in 2021 geurcapsules toe aan de wasmiddelen. Hierdoor wordt die typische Robijngeur opnieuw geactiveerd, elke keer dat je in je bed stapt.
Om deze productinnovatie onder de aandacht te brengen, wilden we een groot media evenement organiseren. De introductie van Robijn’s Capsulecollectie viel echter middenin de coronapandemie, dus een groot evenement was niet mogelijk.
Daarop verzon 2twintig een alternatief: de Robijn Boutique on Wheels. In plaats van een groot evenement, kozen we voor een kostenefficiënte, tailor made, earned pers benadering. Een volledig gebrande, ingerichte slaapkamer op wielen bezocht een tiental influencers voor de deur van hun huis. De Robijn lovers mochten plaatsnemen op het Robijn bed voor de ultieme geurbeleving.
Deze pragmatische, originele aanpak bleek erg effectief. Met een potentieel bereik van 401.200 werd een PR waarde van € 63.864,- behaald en een ROI van 6.