2twintig PR
  • Home
  • over ons
    • ons team
    • onze expertise
    • achter de schermen
    • vacatures
  • ons werk
    • cases
    • opdrachtgevers
  • newsroom
  • Contact
  • nl en

oostzeedijk 138
3063 bj rotterdam

010-2801555
info@2twintig.nl

algemene voorwaarden

  • our team
  • our expertise
  • behind the scenes
  • vacancies
  • cases
  • clients
  • ons team
  • onze expertise
  • achter de schermen
  • vacatures
  • cases
  • opdrachtgevers

achter de schermen

ben je benieuwd wat een pr bureau nou zoal doet? neem een kijkje achter de schermen door ons te volgen op instagram.com @2twintigpr en zie waar wij ons dagelijks mee bezig houden voor onze opdrachtgevers.

2twintig pr

2twintigpr

Voor Douwe Egberts organiseerden we een bijzonder Voor Douwe Egberts organiseerden we een bijzonder event op een plek vol historie: Museum Joure! ☕✨ Dit keer niet zomaar een evenement, maar de feestelijke opening van de nieuwe Douwe Egberts tentoonstelling.Bij zo’n speciaal moment horen natuurlijk de échte Douwe Egberts-fans en trouwe spaarders. We nodigden hen uit om dit samen met ons te vieren. Als VIP’s werden zij per taxi thuis opgehaald vanuit alle hoeken van het land en naar Joure gebracht, waar ze als allereersten het museum mochten betreden. Een unieke ervaring!We kijken terug op een feestelijke middag met blije gezichten en natuurlijk… heerlijke koffie! 🤎#DouweEgberts #2twintigpr
JUBILEUM ALERT! ✨ Suus en Inge zijn maar liefst JUBILEUM ALERT! ✨ Suus en Inge zijn maar liefst 15 jaar in dienst bij 2twintig PR! Dat moesten we natuurlijk vieren, dus we gingen vorige week met heel het team naar @hetzesdegeluk. Daar hebben we een superleuke kookworkshop gevolgd en geleerd hoe je Dim Sum maakt. Even liet de chef ons schrikken en maakte ze ons wijs dat we volgens een oude Chinese traditie vissenogen en kippenhartjes gingen bereiden. Ehhh.. We hebben hard gelachen toen dat een grapje bleek te zijn, gelukkig! We hebben genoten. Lieve @suusgribnau en @inge_b__ bedankt voor jullie harde werk, enthousiasme en al die jaren gezelligheid. Op nog vele succesvolle jaren samen! 💛 #2twintigpr #jubileum #teamuitje
Met het in gebruik nemen van vier nostalgische tel Met het in gebruik nemen van vier nostalgische telefooncellen in Rotterdam is vanochtend de Mooiste Contact Maand officieel van start gegaan. Met dit initiatief vraagt het KPN Mooiste Contact Fonds aandacht voor contactarmoede, een groeiend probleem in een samenleving die steeds meer digitaal wordt.Vanochtend is ook het onderzoek gepresenteerd waaruit onder andere blijkt dat ruim een derde van de Nederlanders dagen kent waarop zij met niemand praten. Onder andere youtuber en rapper Qucee en Mark Versteegen, directeur van het Mooiste Contact Fonds, waren aanwezig om de telefooncellen voor het eerst in gebruik te nemen.Met inspirerende activiteiten, zoals belcursussen voor jongeren, roept het fonds op om tijdens de Mooiste Contact Maand bewuster met je schermtijd om te gaan en te kiezen voor écht contact. Doe jij mee? #minderscrollenmeercontact #mooistecontactmaand @kpnmcf
Afgelopen week was RTL Nieuws op bezoek bij Konink Afgelopen week was RTL Nieuws op bezoek bij Koninklijke Verkade om meer te weten te komen over de effecten van stijgende cacaoprijzen op chocoladeletters. De gestegen cacaoprijzen zorgen ervoor dat deze Sint-traditie dit jaar een stukje duurder is. Hoe dit precies zit? Swipe➡️ voor de video van RTL Nieuws! 🍫🎥RTL Nieuws, Q-Music en het FD deelde onder andere leuke publicaties over dit onderwerp!
70.000 Nederlanders zijn vorige week uitgenodigd o 70.000 Nederlanders zijn vorige week uitgenodigd om mee te doen aan het Nationaal Burgerberaad Klimaat. Afgelopen vrijdag zouden ministers Hermans en Uitermark één van die 70.000 mensen persoonlijk uitnodigen, maar door ontwikkelingen in Den Haag liep dat net even anders…. En dat hoort ook bij ons vak. Gelukkig kon voorzitter Nienke Meijer de honneurs waarnemen! Heb jij ook een envelop ontvangen? Laat het ons weten! We zijn benieuwd of je mee zou willen doen!📬✉️
Zaterdag 26 oktober viert @mediamarktnl haar 25-ja Zaterdag 26 oktober viert @mediamarktnl haar 25-jarig bestaan en speciaal daarvoor opent Media Markt Tech Village aan het Binnenwegplein eenmalig om middernacht haar deuren. Er komen gigantische kortingen zoals iedereen die kent van vroeger, dus de elektronica specialist verwacht grote drukte. Dit speciale retail event ondersteunen we met een uitgebreide persstrategie en media outreach.
2twintig verzorgt nu al een klein jaar de corporate communicatie en PR voor Media Markt en is trots op de samenwerking en de media-aandacht die we realiseren, zoals de recente publicaties in De Telegraaf en het AD. Vier het feest met ons mee en kom zaterdagnacht langs voor toffe deals.💥
‘Noaberschap’ dat is waar Johma voor staat. Wa ‘Noaberschap’ dat is waar Johma voor staat. Want alles wat ze doen, doen ze met elkaar en voor elkaar. Zo ook het kiezen van de nieuwe salade smaak van 2025. Voor alle inwoners uit Losser en omgeving organiseerden wij samen met @broodmetspelen.nl de Schalentest. Ruim 1500 bezoekers en 6000 stokbroodjes later kozen ‘de noabers’ de winnende smaak. Check de aftermovie om te zien welke smaak vanaf volgend jaar in jouw supermarkt te vinden is!@johma_oet_twente bedankt voor deze fantastisch leuke opdracht. We kijken nu al uit naar de editie van volgend jaar!
Burendag 2024☕️Afgelopen weekend was het Bur Burendag 2024☕️Afgelopen weekend was het Burendag! Douwe Egberts en Oranje Fonds organiseerden op zaterdag 28 september alweer voor de 18e keer dit jaarlijks terugkerende buurtinitiatief om ervoor te zorgen dat buurten gezelliger, socialer en veiliger worden. Wist je dat Burendag dit jaar een recordaantal aanmeldingen had? Met meer dan 9.200 activiteiten verspreid over het hele land waren er ruim 12% meer aanmeldingen dan in 2023. Van 27 t/m 29 september zijn buren samen aan de slag gegaan met activiteiten zoals taarten bakken, vogelhuisjes timmeren, koffiedrinken en barbecueën.Door onze PR-aanpak heeft Burendag hele mooie aandacht gekregen in de landelijke, regionale en lokale media. We zagen publicaties bij onder meer De Telegraaf, AD, Omroep West, De Gelderlander, De Limburger, Brabants Dagblad, PZC, RTV Utrecht, Radio 1 en Omroep Flevoland.
💜 Sultana event ‘24 💜Throwback naar het 💜 Sultana event ‘24 💜Throwback naar het Sultana event van vorige maand dat we voor alle medewerkers van Sultana en Verkade organiseerden ter lancering van de nieuwe campagne ‘Je kunt ‘m maar beter op zak hebben’. Want in wat voor onmogelijke situatie je jezelf soms ook kunt brengen... Een Sultana komt altijd van pas! De nieuwe commercials zijn nu live op de buis. Heb jij ze al gezien?We hebben weer ontzettend veel plezier gehad bij het organiseren van dit toffe event. Dank voor de leuke opdracht @sultana_nl !
Quote van de week!“Als front office manager he Quote van de week!“Als front office manager heb ik 2 functies in 1: die van duizendpoot & gezelligheidsbeheer! Ik help mijn collega’s waar nodig, organiseer borrels, zorg ervoor dat op kantoor alles geregeld is, en regel dat de snacklade altijd gevuld is met chocolade. Dat is een must! Ik heb naast mijn baan bij 2twintig PR ook een eigen bedrijf als fotografe en deze combinatie maakt mijn werkweek super dynamisch en is er veel overlap op het gebied van creativiteit. Maar vooral mijn geweldig leuke collega’s bij 2twintig maken mijn baan als front office manager de leukste job die er is!”#2twintigpr #team #quotevandeweek
Gisterochtend trapte FC Mooiste Contact, een samen Gisterochtend trapte FC Mooiste Contact, een samenwerking tussen KNVB en KPN Mooiste Contact Fonds, de allereerste Walking Football training en wedstrijd af bij v.v. VIOD Doetinchem. ⚽️ Onder begeleiding van voetballegendes Kees Kist en André van der Ley kwamen senioren bijeen om deel te nemen aan deze laagdrempelige vorm van voetbal. Het maatschappelijk initiatief heeft als doel om sociaal contact onder ouderen te stimuleren en een actieve leefstijl te bevorderen.2twintig nam de PR-aanpak voor haar rekening wat resulteerde in enthousiaste deelnemers en mooie publicaties in de lokale en regionale media. 📰
Het Vergeten Kind sleept de bronze Dutch PR Award Het Vergeten Kind sleept de bronze Dutch PR Award binnen! 🥉Met deze campagne vroegen we aandacht voor het onderwerp: ‘Laat zorg pas stoppen als kinderen er klaar voor zijn’.We zijn super trots op deze prijs en willen @hetvergetenkind bedanken voor de fijne samenwerking 💛
Wij organiseerden voor Quooker een event bij de B’acedemie van Meester Patissier en Meester Boulanger Robèrt van Beckhoven. 👨🏼‍🍳🧁Content creators streden samen met hun vriend(in), ouder of geliefde voor de titel: Best Bake-off Buddies. En natuurlijk gaf Robèrt tijdens de zenuwslopende battle zijn beste tips en tricks om met behulp van de Quooker-kraan de heerlijkste bakcreaties te maken!Wij kijken terug op een geweldig leuke dag! Dank voor de leuke opdracht @quooker en @bijrobert voor de workshop in jullie prachtige B’acedemie! ❤️#quooker #bijrobert #event
2twintig testpanel is back! Deze keer testen wij d 2twintig testpanel is back! Deze keer testen wij de viral Dubai-reep van de Bontekoe. Heb jij ‘m al geproefd? En wat vind jij, is ‘ie worth the hype?🍫🍫
Met zowel Stichting Het Vergeten Kind als Stedin z Met zowel Stichting Het Vergeten Kind als Stedin zijn we genomineerd voor de Dutch PR Awards 2024! 🥳
Tijdens de Week van Het Vergeten Kind in 2023 vroeg de stichting aandacht voor de leeftijdsgrenzen in de jeugdzorg. Jaarlijks worden namelijk ruim 3.300 uit huis geplaatste jongeren 18 jaar. Op dat moment stoppen de activiteiten van jeugdzorg en komt daar niets voor in de plaats. Dit levert veel extra stress en onzekerheid op. Door middel van storytelling en een gemeentetour genereerden we media-aandacht voor dit onderwerp. 📰
Stedin kwam naar aanleiding van het vollopen van het elektriciteitsnet, door de verduurzaming en elektrificatie van de maatschappij, in de zomer van 2023 met de Zonnerette.☀️ Bij deze pop-up wasserette op zonne-energie konden mensen gratis hun was laten doen. Het idee daarachter was om huishoudens te stimuleren om duurzaam opgewekte energie te benutten als de zon schijnt. Voorafgaand aan de opening hebben we gewerkt aan perscommunicatie, storylines, Q&A’s en begeleidden we een onderzoek rondom de kennis en het gedrag van huishouden over dit thema.
We zijn heel trots dat deze twee cases zijn genomineerd door een jury met specialisten uit ons vak. We hopen er op woensdag 26 juni met de winst vandoor te gaan! 🏆
Het iconische slaatje van Westland Salades is vana Het iconische slaatje van Westland Salades is vanaf nu te zien op televisie. Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert het merk een commercial. Jaarlijks genieten Nederlanders van zo’n 30 miljoen slaatjes. Met de campagne wil het merk nog meer potentiële fans bereiken. De commercial is vanaf nu te zien op televisie en online. 2twintig nam de PR-aanpak voor haar rekening. 📺Heb jij de commercial al voorbij zien komen? Bekijk het hier!#historie #commercial #slaatje
Quote van de week!“Als mediamonitoringsspecia Quote van de week!“Als mediamonitoringsspecialist kan ik campagnes die wij voor onze klanten verzorgen van het begin tot het einde volgen. Het is dan heel leuk de klant terug te zien in het nieuws. Mediamonitoring is een waardevolle tool voor bedrijven en organisaties om de controle te behouden over hun online en offline aanwezigheid, strategische beslissingen te ondersteunen en de relaties met het publiek te versterken. In de 14 jaar dat ik dit werk doe zijn er veel veranderingen geweest, de verschuiving van printberichten naar meer online en social berichtgeving en nu de opkomst van AI, het blijft boeiend!”#2twintigpr #team #quotevandeweek
Onze opdrachtgever MediaMarkt Nederland heeft een Onze opdrachtgever MediaMarkt Nederland heeft een 3-jarig hoofdsponsorcontract afgesloten met Feyenoord. En wij waren betrokken bij de communicatie rond de bekendmaking van dit hoogtepunt tijdens een persconferentie in De Kuip. MediaMarkt zal vanaf het nieuwe seizoen te zien zijn op de shirts van het eerste mannenelftal, het vrouwenteam en de jeugdteams van Feyenoord. Maar het partnership reikt verder dan alleen sport. Zo omvat het partnerschap ook een sterke focus op maatschappelijke projecten en zal MediaMarkt ook deelnemen aan verschillende campagnes. Daarnaast vonden de retailer en voetbalclub elkaar in een aantal gemeenschappelijkheden zoals toewijding aan diversiteit & inclusie en internationale ambities & successen. Samen streven MediaMarkt en Feyenoord naar groei, betrokkenheid en impact, zowel op het veld als daarbuiten! 🤝🏻💪🏼⚽#mediamarkt #feyenoord #partnership #sponsor
Quote van de week!“Als bureaumanager ben ik v Quote van de week!“Als bureaumanager ben ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van een van de leukste teams in Rotterdam. HR, finance, maar ook strategie en concept staan elke week op mijn programma. Twee dagen per week zit ik op kantoor aan de Oostzeedijk. De rest van de week werk ik als beeldend kunstenaar in m’n atelier of op locatie. Een perfecte combinatie. Kunst en communicatie hebben namelijk heel veel overlap. Ik kan de zakelijke kant van het bureauleven goed toepassen in m’n kunst. Daarnaast kan ik m’n creativiteit uit m’n kunstpraktijk goed kwijt in concepten voor opdrachtgevers.”#2twintigpr #team #quotevandeweek
Robijn heeft een nieuwe heerlijke geur gelanceerd, Robijn heeft een nieuwe heerlijke geur gelanceerd, namelijk: TROPICAL! 🌸🌼🌺 Deze geur brengt de tropen bij je thuis met zijn zomerse, frisse geur. Ter lancering gingen we vorige week op perstour met een voor @robijn compleet gestylde jungle op wielen en bezochten we verschillende influencers door het hele land. We creëerden een tropische setting bij de voordeur met heerlijke hapjes, drankjes en een overvloed aan tropische Robijn wasmiddelen en wasverzachters.Dank weer voor de leuke opdracht @robijn 🧸, @annebel.eppinga voor de mooie plaatjes 📸, @promodukties voor de fijne samenwerking 🚍, en natuurlijk aan alle leuke bezoekadresjes 🧡#RobijnTropical #VerrassingVanRobijn
Meer laden... Volg op Instagram