Douwe Egberts
Burendag, georganiseerd door Douwe Egberts en het Oranje Fonds, was bij haar 18e editie weer een groot succes. Buren bakten taarten, timmerden vogelhuisjes in elkaar, maakten buurttuinen weer netjes en barbecueden volop met elkaar. Dit jaar deden er zelfs een recordaantal buurten mee; met 9.200 buurtactiviteiten waren er ruim 12% meer aanmeldingen dan in 2023. lees meer
Robijn
Robijn staat bekend om de lekker geurende wasmiddelen en wasverzachters. Om die unieke geurbeleving langer vast te houden voegde Robijn in 2021 geurcapsules toe aan de wasmiddelen. Hierdoor wordt die typische Robijngeur opnieuw geactiveerd, elke keer dat je in je bed stapt… lees meer
Stedin
Netbeheerder Stedin wil consumenten stimuleren energie te gebruiken als de zon schijnt of de wind waait. Want op die momenten is er veel energie beschikbaar, die anders wordt terug geleverd aan het net. Met alle bijbehorende technische problemen… lees meer
Verkade
Chocolade- en koekjesproducent Verkade koos in 2023 voor een nieuwe merkrichting: ‘Lekker écht sinds 1886’. Maar hoe neem je inkopers en medewerkers mee in je nieuwe verhaal?.. lees meer
Lely
Lely is een grote speler in de landbouwsector en kreeg steeds meer aandacht van de pers – zowel in positieve als negatieve zin. Op het gebied van PR had Lely nog niet zoveel kennis en ervaring in huis, dus nam het bedrijf contact met ons op… lees meer
Het Vergeten Kind
Stichting Het Vergeten Kind komt op voor achtergestelde kinderen. In 2022 voerde de stichting campagne om de gesloten jeugdzorg te stoppen, omdat onderzoek aantoont dat opsluiting bij driekwart van de kinderen leidt tot nog grotere psychische problemen en nieuwe trauma’s… lees meer